.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تورج ایمانی خبر داد :
راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در اتاق اصناف مرکز مازندران
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از ارتباط مستقیم بازرسی اتاق اصناف با مردم در بدنه بازار با راه اندازی سامانه بررسی شکایات مردمی خبر داد .
راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در اتاق اصناف مرکز مازندران

به گزارش شمال نیوز ، تورج ایمانی گفت : در اواخر سال گذشته توافقنامه ای وزارت جهاد کشاورزی با اتاق اصناف ایران داشتند که نظارت و  بازرسی های صنفی از جمله کالاهای اساسی و دیگر کالاهای تنظیم بازاری بر عهده اتاق اصناف گذاشته شد . 

 

وی افزود : پیرو این توافقنامه ، این ایده در اتاق اصناف مرکز مازندران شکل گرفت که برای شکل گیری بهتر روند نظارت و بازرسی ، مستقیما با مردم ارتباطی ایجاد شود که برای عملیاتی شدن آن سامانه ارتباطات مردمی را از شب عید و آغاز ماه مبارک رمضان راه اندازی کردیم تا مردم به راحتی بتوانند با بازرسی اتاق اصناف در ارتباط باشند و گزارشات خودشان را اعلام کنند .

 

ایمانی در تشریح فعالیت این سامانه ادامه داد : مردم عزیز ساری میتوانند جهت ارتباط با این سامانه و اعلام گزارشات خود ، بصورت 24 ساعته با شماره تلفن 33360700 تماس بگیرند .

 

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با بیان اینکه ارتباط مستقیم مردم با اتاق اصناف موجب میشود تا پیگیری ها سرعت بگیرد ، اظهارداشت :  در بسیاری از موارد گزارشات مردمی را بصورت ارشادی با واحدهای صنفی پیگیری و حل و فصل می کنیم چون معتقدم ارتباط اتاق اصناف با بازار یک ارتباط معنوی و دو سویه است  و با تذکرات تلفنی یا حضوری شاهد حل مشکل هستیم . در برخی موارد نیز نیازمند بازرسی و تذکر میدانی بوده و حتی به برخورد قانونی و صنفی هم منجر میشود اما بنای کار برتذکرات ارشادی است که خوشبختانه در نود درصد موارد دغدغه مردم رفع میگردد و گاه همان افرادی که گزارش داده در تماس با مرکز ارتباطات از پیگیری ها و رفع مشکل تشکر میکنند .

 

تورج ایمانی افزود : این سامانه ارتباطی  با استقبال فراوان مردمی روبرو شد و از آن جهت که به عنوان پل ارتباطی با واحدهای صنفی فعالیت میکند یک رضایت دو سویه را شاهد هستیم .

 

وی ادامه داد : برای نظارت بر واحدهای صنفی که بصورت کشیک در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ارائه خدمت میدهند ، این سامانه را بصورت 24 ساعته فعال کردیم تا پاسخگویی کاملی را داشته باشیم .

 

ایمانی در پایان با تاکید بر نقش آفرینی اتاق اصناف در روند نظارت ها گفت : بنده اعتقاد دارم اگر در بسیاری از موارد ، نظارت و امور اصناف بر اصناف واگذار شود ، بدون تردید دغدغه مردم و حتی مسئولان نیز مرتفع شده و شاهد نقش آفرینی بیشتر اتاق ها در سراسر کشور خواهیم بود . چون در واقع مسائلی که مردم با واحدهای صنفی دارند یک مشکل صنفی است و در شرایط فعلی جامعه در بیشتر موارد صلاح نیست ، با برخورد و جریمه با آن روبرو شد و اتاق اصناف به عنوان متولی بازار بهترین گزینه برای حل و فصل این مسائل است .

 

گفتنی است ، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در اتاق اصناف مرکز استان از اواسط اسفند راه اندازی و همچنان آماده دریافت گزارشات مردمی است 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.